Generelle opplysninger

SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Danmark

CVR: DK-34 22 39 71

Telefon: +45 39 39 29 39
Mail: info@sackit.dk
Hjemmeside: www.sackit.dk

 

For B2B Handelsbetingelser klikk her

 

Betaling

SACKit ApS mottar betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, American Express, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Mobilepay, ViaBill og Klarna. Betalingen vil først bli trukket på din konto, når varen avsendes fra vårt lager eller fakturaen utsendes. Dog leveres produktene ikke før, betalingen er godkjent av kortutsteder. Alle beløp er i NOK Norske kroner og inkl. moms. SACKit ApS bruker en godkjent betalingsserver, som krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det betyr at man ikke kan avlese dine informasjoner.

 

Levering

Det er GRATIS frakt på alle ordre på sackit.no til alle adresser i Norge. Forventet leveringstid på varer kjøpt på sackit.no er 1-3 hverdage, etter du har motatt ordrebekreftelsen. Skulle det oppstå forsinkelser eller feil på leveringen, vil du straks bli informert pr. e-mail eller telefon. Leveringen vil finne sted i tidsrommet 8-17 med Schenker. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet tas varen med retur, og Schenker vil legge en beskjed i postkassen din. Her bes du selv kontakte fragtfirmaet for å avtale ett nytt leveringstidspunkt. Hvis du skriver i ordren din, at varen må stilles, overgår ansvaret for varen til deg i det øyeblikk transportøren har stillet varen på leveringsadressen. Din beställning skickas från vårt norska lager, därför betalar du inte avgiftsskatt.

 

Ved mottagelse

Sjekk alltid pakkens tilstand ved levering. Har den fått synlige skader eller støt har du som forbruker nemlig mulighet for å skrive under på mottagelsen med forbehold. Det betyr at du her har mulighet for, å motta pakken og sjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighet for å nekte mottagelse. Disse forholdsregler sikrer både deg som forbruker, og oss som forhandler, mot uhensiktsmessig behandling av varen under frakt.

 

Angrerett

SACKit tilbyr 30 dages angrerett på alle varer. Angrefristen utløper 30 dager etter den dagen du har mottatt varen din, eller får den siste varen i fysisk besittelse, når det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal innen 14 dager fra mottagelse gi oss melding om at du ønsker å angre kjøpet ditt. Meddelelsen skal gis pr. mail på info@sackit.dk og bruk samtidig standard avbestillingsskjema (download, rett til og upload i PDF eller skriv ut og legg ved returpakken). I meddelelsen skal du gjøre oss tydelig oppmerksomme på at du ønsker å bruke din angrerett. Returneringsomkostninger skal du selv holde.

Du kan ikke kansellere kjøpet ved å nekte mottak av varen uten å gi oss klar beskjed om kanselleringen. I slike situasjoner vil returfrakt samt eventuelle toll- og avgiftsgebyrer, skatter og gebyrer fra fraktselskapet trekkes fra det refunderte beløpet.

 

Returnering

Du skal sende ordren din retur til oss i Danmark uten unødig forsinkelse, og senest 14 dager etter du har meddelt oss, at du ønsker å angre kjøpet ditt. Vi vil svare på din henvendelse med videre fremdrift av retur, samt returadresse. Du skal avholde de direkte utgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan muligvis utgjøre en verdiforringelse, så for å være sikker på at kunne motta alle pengene retur, anbefales det at varen returneres i original emballage. 

Varens stand, når du sender den retur 

Du hefter kun for eventuel forværring av varens værdi, som skyldes anden håndtering enn hva som er nødvendigt for å fastslå varens art, egenskaper og den måte den fungerer på. Med andre ord, du kan prøve varen på samme måte som hvis du prøvde den i en fysisk butikk. Hvis varen er prøvd utover hva som er beskrevet ovenfor, betrakter vi den som brukt, hvilket betyr at du ved anger av kjøpet kun får en del eller ingenting av kjøpsbeløpet i retur, avhengig av varens handelsmessige værdi. For å motta hele kjøpsbeløbet i retur må du altså gjøre det samme som man kan i en fysisk butikk. Du kan prøve varen, men ikke ta den i bruk. Ved returnering av varer har vi ifølge den nye forbrukeraftalen ikke plikt til å tilbakebetale betalingsgebyret fra Nets, som du betaler ved kjøp. Ved returnering tilbakebetaler vi pengene uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter, det gis beskjed om at du angrer på kjøpet. Vi kan dog kreve dokumentasjon for at varen er avsendt, innen vi utbetaler pengene. Hvis det oppstår en formodning om svekkelse i produktet, kan vi vente med å tilbakebetale beløpet, til at varen er kommet retur og blitt vurderet. 

Tilbakebetaling av kjøpsbeløpet

 Hvis du angrer kjøpet, får du det beløpet du har innbetalt til oss, tilbake. I tilfelle av en verdiforringelse, som du hefter for, fratrekkes denne kjøpsbeløpet. Hvis du benytter angreretten din, refunderer vi alle betalinger mottatt fra deg, uten unødig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager fra den dato, hvor vi har mottaket melding om beslutningen din om å angre denne avtalen din. Vi gjennomfører en sånn tilbakebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttet ved den opprinnelige transaksjon, medmindre du uttrykkelig har innvilget i noe annet. Vi kan tilbakeholde tilbakebetalingen, inntil vi har mottaket varen retur, med mindre du innen da har fremlagt dokumentasjon for at ha returnert den. Vi mottar hverken pakker uten omdeling eller pakker sendt pr. etterkrav.

 

Reklamasjonsrett

Kjøpslovens mangel regler kan brukes ved varekjøp. Når du handler hos oss som forbruker, har du 24 måneders reklamasjonsrett. Det betyr at du enten kan få varen reparert, ombyttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er et krav at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadeforvoldende adferd. Du skal reklamere innen for ”rimelig tid” etter, at du har oppdaget mangelen ved varen. Hvis du reklamerer innen for to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig. Er reklamasjonen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktomkostninger. Varen skal alltid sendes tilbake i forsvarlig emballage, og husk å få en kvittering for avsendelse, så vi kan tilbakebetale fraktomkostningene dine. Varen sendes til: SACKit ApS Lyngvej 1 9000 Aalborg Når du returnerer varen, bes du beskrive problemet så detaljert som mulig. Vi mottar hverken pakker uten omdeling eller pakker sendt pr. etterkrav.

 

Forbehold for prisfeil, utsolgte varer m.m.

Vi forebeholder oss retten til å annullere ordre hvor det bevisst misbrukes gavekort, e-post signering og liknende. 

Tilbudet med rabattkode for e-post signering gjelder én gang for hver person. 

Bare en rabattkode per ordre kan brukes.

Ved misbruk forebeholder SACKit seg retten til å annullere ordren. Videre tas det forebehold for pris - og tekstfeil, samt utsolgte varer.

 

Persondatapolitikk

For at du skal inngå en avtale med oss, trenger vi følgende informasjon: Navn, adresse, tlf. og e-postadresse. Vi registrerer din personlige informasjon med det formål å levere varen til deg. Personopplysningene registreres hos SACKit ApS og oppbevares i fem år, hvoretter informasjonen slettes. Dataene som er ansvarlige på sackit.dk er SACKit ApS. Din informasjon blir ikke avslørt eller solgt til tredjepart. Som registrert hos SACKit ApS har du alltid rett til å motsette deg registreringen. Du har også rett til å forstå hvilken informasjon som er registrert om deg. Disse rettighetene er i samsvar med personopplysningsloven, og du kan kontakte: info@sackit.dk.

Les vår fulle persondatapolitikk her.

 

Cookies 

SACKit anvender cookies til SACKits digitale ytelser. Ytterligere opplysning om våre cookiepolitikk finner du her: Cookiepolitikk 

Kontakt 

Hvis du har spørsmål, kommentarer eller klager til SACKits behandling av personopplysninger kan du henvende deg skriftlig til:

SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Att.: Adm. Direktør Peter Rasmussen

Medfører dette ikke en avklaring, kan en eventuell klage heretter rettes til Datatilsynet. Den aktuelle kontaktadresse kan finnes på www.datatilsynet.dk. Eventuelle endringer av persondatapolitikken meddeles ved offentliggjørelse av nye vilkår og betingelser på SACKits hjemmeside. Du kan se datoen for siste revisjon av politikken nedenfor.

// Vilkårene ble sist oppdatert i februar 2020 //