Du godtar herved vÄre vilkÄr og betingelser
SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Danmark
CVR: DK 34223971
Telefon: +45 39 39 29 39
Mail: info@sackit.dk
Hjemmeside: sackit.no
Norge
Organisasjonsnummer:Â 919 820 144
Postadresse:Â
c/o TIMEVAT AS
Postboks 11, Alnabru
0614 OSLO
For B2B Handelsbetingelser klikk her
SACKit ApS mottar betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, VIPPS og Klarna.
Betalingen vil bli behandlet pÄ din konto nÄr produktet sendes fra vÄrt lager eller nÄr fakturaen er utstedt. Ved betaling med kreditt- eller debetkort (for eksempel Visa eller MasterCard) vil betalingen bli reservert inntil betalingen er behandlet.
Maksimal reservasjonstid er avhengig av korttypen, som kortutsteder, for eksempel banken din, kan informere deg om.
Dersom du opplever at en reservasjon ikke er annullert, vennligst kontakt kortutsteder, siden det bare er kortutstederen som har fullmakt til Ă„ annullere en reservasjon.
Dog leveres produktene ikke fĂžr, betalingen er godkjent av kortutsteder. Alle belĂžp er i DKK Danske kroner og inkl. moms.
SACKit ApS bruker en godkjent betalingsserver, som krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det betyr at man ikke kan avlese dine informasjoner.
Det er gratis frakt pÄ ordre over kr. 999 pÄ sackit.no. Forventet leveringstid pÄ varer kjÞpt pÄ sackit.no er 2-5 hverdage, etter du har motatt ordrebekreftelsen. Skulle det oppstÄ forsinkelser eller feil pÄ leveringen, vil du straks bli informert pr. e-mail eller telefon. Er du ikke hjemme pÄ leveringstidspunktet tas varen med retur, og Schenker vil legge en beskjed i postkassen din. Her bes du selv kontakte fragtfirmaet for Ä avtale ett nytt leveringstidspunkt. Hvis du skriver i ordren din, at varen mÄ stilles, overgÄr ansvaret for varen til deg i det Þyeblikk transportÞren har stillet varen pÄ leveringsadressen. Din bestÀllning skickas frÄn vÄrt norska lager, dÀrför betalar du inte avgiftsskatt.
Hvis du valgte hjemlevering og du ikke er hjemme for levering, vil pakken din bli omdirigert til en pakkebutikk i nÊrheten. Hvis du har bestilt store mÞbler som saccosekker, sofaer, spisebord osv. som ikke fÄr plass i en pakkeshop, vil du bli kontaktet av oss for Ä avtale en ny levering.
Sjekk alltid pakkens tilstand ved levering. Har den fÄtt synlige skader eller stÞt har du som forbruker nemlig mulighet for Ä skrive under pÄ mottagelsen med forbehold. Det betyr at du her har mulighet for, Ä motta pakken og sjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighet for Ä nekte mottagelse. Disse forholdsregler sikrer bÄde deg som forbruker, og oss som forhandler, mot uhensiktsmessig behandling av varen under frakt.
SACKit tilbyr 30 dages angrerett pÄ alle varer. Angrefristen utlÞper 30 dager etter den dagen du har mottatt varen din, eller fÄr den siste varen i fysisk besittelse, nÄr det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal innen 30 dager fra mottagelse gi oss melding om at du Þnsker Ä angre kjÞpet ditt. Meddelelsen skal gis pr. mail pÄ support@sackit.dk og bruk samtidig standard avbestillingsskjema (download, rett til og upload i PDF eller skriv ut og legg ved returpakken). I din henvendelse til oss, vennligst gi oss beskjed tydelig om at du Þnsker Ä benytte deg av angreretten. EtterpÄ vil vi informere om den videre returprosessen og returadressen. Returkostnaden mÄ du dekke selv.
Du kan ikke kansellere kjĂžpet ved Ă„ nekte mottak av varen uten Ă„ gi oss klar beskjed om kanselleringen. I slike situasjoner vil returfrakt samt eventuelle toll- og avgiftsgebyrer, skatter og gebyrer fra fraktselskapet trekkes fra det refunderte belĂžpet.
Du skal sende ordren din retur til oss i Danmark uten unĂždig forsinkelse, og senest 14 dager etter du har meddelt oss, at du Ăžnsker Ă„ angre kjĂžpet ditt. Vi vil svare pĂ„ din henvendelse med videre fremdrift av retur, samt returadresse. Du skal avholde de direkte utgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bĂŠrer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan muligvis utgjĂžre en verdiforringelse, sĂ„ for Ă„ vĂŠre sikker pĂ„ at kunne motta alle pengene retur, anbefales det at varen returneres i original emballage.Â
Varens stand, nĂ„r du sender den returÂ
Du hefter kun for eventuel forvĂŠrring av varens vĂŠrdi, som skyldes anden hĂ„ndtering enn hva som er nĂždvendigt for Ă„ fastslĂ„ varens art, egenskaper og den mĂ„te den fungerer pĂ„. Med andre ord, du kan prĂžve varen pĂ„ samme mĂ„te som hvis du prĂžvde den i en fysisk butikk. Hvis varen er prĂžvd utover hva som er beskrevet ovenfor, betrakter vi den som brukt, hvilket betyr at du ved anger av kjĂžpet kun fĂ„r en del eller ingenting av kjĂžpsbelĂžpet i retur, avhengig av varens handelsmessige vĂŠrdi. For Ă„ motta hele kjĂžpsbelĂžbet i retur mĂ„ du altsĂ„ gjĂžre det samme som man kan i en fysisk butikk. Du kan prĂžve varen, men ikke ta den i bruk. Ved returnering av varer har vi ifĂžlge den nye forbrukeraftalen ikke plikt til Ă„ tilbakebetale betalingsgebyret fra Nets, som du betaler ved kjĂžp. Ved returnering tilbakebetaler vi pengene uten unĂždig forsinkelse og senest 14 dager etter, det gis beskjed om at du angrer pĂ„ kjĂžpet. Vi kan dog kreve dokumentasjon for at varen er avsendt, innen vi utbetaler pengene. Hvis det oppstĂ„r en formodning om svekkelse i produktet, kan vi vente med Ă„ tilbakebetale belĂžpet, til at varen er kommet retur og blitt vurderet.Â
Tilbakebetaling av kjĂžpsbelĂžpet
 Hvis du angrer kjÞpet, fÄr du det belÞpet du har innbetalt til oss, tilbake. I tilfelle av en verdiforringelse, som du hefter for, fratrekkes denne kjÞpsbelÞpet. Hvis du benytter angreretten din, refunderer vi alle betalinger mottatt fra deg, uten unÞdig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager fra den dato, hvor vi har mottaket melding om beslutningen din om Ä angre denne avtalen din. Vi gjennomfÞrer en sÄnn tilbakebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttet ved den opprinnelige transaksjon. Vi kan tilbakeholde tilbakebetalingen, inntil vi har mottaket varen retur, med mindre du innen da har fremlagt dokumentasjon for at ha returnert den. Vi mottar hverken pakker uten omdeling eller pakker sendt pr. etterkrav.
KjĂžpslovens mangel regler kan brukes ved varekjĂžp. NĂ„r du handler hos oss som forbruker, har du 24 mĂ„neders reklamasjonsrett. Det betyr at du enten kan fĂ„ varen reparert, ombyttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er et krav at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke er oppstĂ„tt som fĂžlge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadeforvoldende adferd. Du skal reklamere innen for ârimelig tidâ etter, at du har oppdaget mangelen ved varen. Hvis du reklamerer innen for to mĂ„neder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid vĂŠre rettidig. Er reklamasjonen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktomkostninger. Varen skal alltid sendes tilbake i forsvarlig emballage, og husk Ă„ fĂ„ en kvittering for avsendelse, sĂ„ vi kan tilbakebetale fraktomkostningene dine. Varen sendes til: SACKit ApS Lyngvej 1 9000 Aalborg NĂ„r du returnerer varen, bes du beskrive problemet sĂ„ detaljert som mulig. Vi mottar hverken pakker uten omdeling eller pakker sendt pr. etterkrav.
SACKit tilbyr som standard 5-Ärs utvidet garanti pÄ alle mÞbelprodukter mot material- og produksjonsfeil.
Ved kjÞp av loungestoler/sekkestoler eller hengekÞyer dekker ikke garantien pyntesÞmmer. Garantien dekker heller ikke komprimering av sÊkkestolens fyll over tid, og vi anbefaler derfor at du fyller pÄ med ekstra EPS-kuler.
TilbehĂžr, elektronikk og belysningsprodukter har en standard 2-Ă„rs garanti/reklamasjonsrett.
For alle produkter vil garantien ikke dekke:
MERKNAD
Feil og mangler ved produktet lÞses ved reparasjon, utskifting av enkeltdeler eller refusjon av kjÞpesummen. SACKit vurderer og avgjÞr hvilken lÞsning som velges. KjÞpskvittering er obligatorisk for Ä gjÞre krav pÄ garantien.
SACKit.dk tar forbehold for prisendringer, tastefeil og utsolgte varer.
Vi forebeholder oss retten til Ă„ annullere ordre hvor det bevisst misbrukes gavekort, e-post signering og liknende. Tilbudet med rabattkode for e-post signering gjelder Ă©n gang for hver person. Ved misbruk forebeholder SACKit seg retten til Ă„ annullere ordren. Videre tas det forebehold for pris - og tekstfeil, samt utsolgte varer. Bare en rabattkode per ordre kan brukes.
For at du skal inngÄ en avtale med oss, trenger vi fÞlgende informasjon: Navn, adresse, tlf. og e-postadresse. Vi registrerer din personlige informasjon med det formÄl Ä levere varen til deg. Personopplysningene registreres hos SACKit ApS og oppbevares i fem Är, hvoretter informasjonen slettes. Dataene som er ansvarlige pÄ sackit.dk er SACKit ApS. Din informasjon blir ikke avslÞrt eller solgt til tredjepart. Som registrert hos SACKit ApS har du alltid rett til Ä motsette deg registreringen. Du har ogsÄ rett til Ä forstÄ hvilken informasjon som er registrert om deg. Disse rettighetene er i samsvar med personopplysningsloven, og du kan kontakte: info@sackit.dk.
Les vÄr fulle persondatapolitikk her.
CookiesÂ
SACKit anvender cookies til SACKits digitale ytelser. Ytterligere opplysning om vĂ„re cookiepolitikk finner du her: CookiepolitikkÂ
KontaktÂ
Hvis du har spÞrsmÄl, kommentarer eller klager til SACKits behandling av personopplysninger kan du henvende deg skriftlig til info@sackit.dk.
MedfÞrer dette ikke en avklaring, kan en eventuell klage heretter rettes til Datatilsynet. Den aktuelle kontaktadresse kan finnes pÄ www.datatilsynet.dk. Eventuelle endringer av persondatapolitikken meddeles ved offentliggjÞrelse av nye vilkÄr og betingelser pÄ SACKits hjemmeside. Du kan se datoen for siste revisjon av politikken nedenfor.
// VilkÄrene ble sist oppdatert i Mars 2024 //
Velg din butikk
PLEASE NOTE
We send your package from Denmark, so there will be charged customs fee when you receive your package