googleads

Kjøpsbetingelser

Levering

Det er GRATIS frakt på alle ordre på sackit.no til alle adresser i Norge. Forventet leveringstid på varer kjøpt på sackit.no er 1-3 hverdage, etter du har motatt ordrebekreftelsen. Skulle det oppstå forsinkelser eller feil på leveringen, vil du straks bli informert pr. e-mail eller telefon.
Leveringen vil finne sted i tidsrommet 8-17 med Schenker. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet tas varen med retur, og Schenker vil legge en beskjed i postkassen din. Her bes du selv kontakte fragtfirmaet for å avtale ett nytt leveringstidspunkt.
Hvis du skriver i ordren din, at varen må stilles, overgår ansvaret for varen til deg i det øyeblikk transportøren har stillet varen på leveringsadressen.
 
Ved mottakelse
Sjekk alltid pakkens tilstand ved levering. Har den fått synlige skader eller støt, har du som forbruker nemlig mulighet for å skrive under på mottakelsen med forbehold. Det betyr at du her har mulighet for, å motta pakken og sjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighet for å nekte mottakelse.
Disse forholdsregler sikrer både deg som forbruker og oss som forhandler, mot uhensigtsmessig behandling av varen under frakt.

Betaling

SACKit ApS mottar betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, American Express, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Mobilepay og Klarna.
Betalingen vil først bli trukket på kontoen din, når varen avsendes fra vårt lager eller fakturaen utstedes. Dog leveres produktene ikke før betalingen er godkjent av kortutsteder. Alle beløp er i NOK Norske kroner og inkl. Moms.
SACKit ApS bruker en godkjent betalingsserver, som krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyr at man ikke kan avlese dine informasjoner.
 

Reklamasjonsrett

Det gis 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Vår reklamasjonsrett gjelder for feil i materiale og/eller fabrikasjon.
Reklamasjonen gjelder ikke feil eller skader begått ved feil betjening av produktet.
SACKit ApS vil dekke returneringsomkostninger ved reklamasjon i et rimeligt omfang.
Ved returnering og/eller reklamasjon rettes henvendelse til: info@sackit.dk. Ved returnering og/eller reklamasjon skal du huske å sende oss ditt kjøpsbevis.
Det mottas ikke pakker sendt på etterkrav.
 

Angrerett

SACKit tilbyr 30 dages angrerett på alle varer.
De 30 dagene trer i kraft ved leveringstidspunktet. Returneringsomkostninger skal du selv betale.
Angrerett skal meddeles til oss senest 30 dager etter kjøpet. Når du har sendt oss din meddelelse om anger, skal du senest 14 dager etter returnere varen.
Meddelelsen skal gis pr. mail på info@sackit.dk. I meddelelsen skal du gjøre oss tydelig oppmerksomme på at du ønsker å bruke din angrerett.
 
Varens stand, når du sender den i retur
Du hefter kun for eventuel forværring av varens værdi, som skyldes anden håndtering enn hva som er nødvendigt for å fastslå varens art, egenskaper og den måte den fungerer på. Med andre ord, du kan prøve varen på samme måte som hvis du prøvde den i en fysisk butikk.
Hvis varen er prøvd utover hva som er beskrevet ovenfor, betrakter vi den som brukt, hvilket betyr at du ved anger av kjøpet kun får en del eller ingenting av kjøpsbeløpet i retur, avhengig av varens handelsmessige værdi.
For å motta hele kjøpsbeløbet i retur må du altså gjøre det samme som man kan i en fysisk butikk. Du kan prøve varen, men ikke ta den i bruk.
Ved returnering av varer har vi ifølge den nye forbrukeraftalen ikke plikt til å tilbakebetale betalingsgebyret fra Nets, som du betaler ved kjøp.
Ved returnering tilbakebetaler vi pengene uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter, det gis beskjed om at du angrer på kjøpet. Vi kan dog kreve dokumentasjon for at varen er avsendt, innen vi utbetaler pengene. Hvis det oppstår en formodning om svekkelse i produktet, kan vi vente med å tilbakebetale beløpet, til at varen er kommet retur og blitt vurderet. 
 

Klagemuligheter – oversikt og links:

Har du en klage over et produkt kjøpt i vores Webshop, kan det sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruker med bopel i et annet EU-land, kan du angi klagen din i EU Kommissionens online klageplattform.
Plattformen finnes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angir du en klage her, skal du opplyse vår E-mail adresse: info@sackit.dk
 

SACKit’s kontaktoplysninger

SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Danmark

CVR: 34 22 39 71
Telefon: +45 69 14 93 00
Mail: info@sackit.dk
Hjemmeside: www.sackit.no
 


Kampanje
denne uken!
Abonner på vårt nyhetsbrev og få et gavekort på 150,- kr.Få massevis av inspirasjon til hjemmet ditt,
produktnyheter og flotte giveaways!
FÅ ET GAVEKORT PÅ 150,-
KAMPANJE DENNE UKEN!
Kampanje
denne uken!
Abonner på vårt nyhetsbrev og få et gavekort på 150,- kr.Få massevis av inspirasjon til hjemmet ditt,
produktnyheter og flotte giveaways!